Vragen en antwoorden

Veelgestelde vragen

 
Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat.
Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden,
dan is Stickerwereld telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 011/255056. Zijn we er even niet,
dan kan je uw naam en telefoonnummer inspreken en we bellen u zo snel mogelijk terug. 
Je kunt ook altijd contact opnemen via e-mail : info@stickerwereld.be,
We streven ernaar deze iedere werkdag te beantwoorden.

Vragen over: Bestellen - Producten - Verzendkosten - Bezorgen - Klachten & retourneren - Webshop

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Toevoegen aan winkelwagen'. Kies eerst een maat van het product daarna het aantal, kleur en eventueel gewenste teksten, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Toevoegen aan winkelwagen' zie je de inhoud, en de knop "Verderwinkelen" ofwel kan je uw bestelling doen.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?

Geen enkel probleem! Stickerwereld is telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 011/255056 . Je kunt ook altijd een e-mailtje sturen naar info@stickerwereld.be, er wordt naar gestreefd om iedere werkdag  via e-mail vragen te beantwoorden.

Zijn alle producten op voorraad in de webshop?

In principe zijn alle producten op bestelling omdat ze in de gevraagde tekst en kleur moeten gemaakt worden.
Er wordt naar gestreefd om na 3 à 5 werkdagen uw bestelling te verzenden, meestal zal je uw bestelling binnen de week ontvangen.

Hoe kan ik betalen in de webshop?

In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Bij Stickerwereld kun je veilig en gemakkelijk betalen via Bancontact en iDEAL. Betaal je liever niet via Bancontact/iDEAL? Je kunt ook kiezen voor 'vooraf overmaken' (per overboeking/overschrijving).

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?

Eens in de zoveel tijd geeft Stickerwereld zelf kortingscodes uit, welke in een bepaalde periode geldig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven van kortingscodes kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief of Stickerwereld volgen op Facebook.

Producten

Kan ik de producten ergens bekijken?

Alle producten kun je in webshop bekijken, met diverse foto's en informatie over de producten. Stickerwereld heeft geen fysieke winkel, dus helaas kun je de producten niet in het echt komen bekijken.

Komen de kleuren van de artikelen in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?

Natuurlijk. Wel kunnen kleuren op een foto op ieder beeldscherm er anders uit zien. Stickerwereld probeert je zo goed mogelijk te informeren over de juiste kleur van het product, maar in werkelijkheid kan het iets afwijken van de foto. Er wordt veel aandacht besteedt aan de fotografie van de producten in de webshop, om je zo goed mogelijk te informeren over de kleur en het materiaal. Helaas kunnen hier geen rechten aan worden ontleend.
 
Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?

Al onze stickers worden zorgvuldig verpakt en via Bpost GRATIS verzonden naar elk adres in België.
Je kan ook kiezen voor verzekerde verzending via Bpost met aflevering naar keuze, thuis of in een bpost afhaalpunt voor €5.

Nederland
Voor onze Nederlandse klanten is de verzendkost via brievenpost = €4 per bestelling.
Of verzekerde verzending via Kiala = €10 per bestelling
 
Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Na ontvangst van de betaling (of direct na je bestelling, wanneer je kiest voor betalen per bankkaart) wordt de produktie genomen en gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via Bpost. Levertijd bedraagt 3 á 5 werkdagen, zodra je bestelling verzonden is krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Bestellingen worden verstuurd via brievenbuspost/pakketpost van Bpost, en Stickerwereld is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?

Bestellingen worden verstuurd via brievenbus-/pakketpost van Bpost, brievenbuspost ontvangt u gewoon in uw brievenbus - Pakketpost is tegen handtekening. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger een kaart achterlaten op welk postkantoor uw pakket klaar ligt voor ophaling.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Ook als je bijvoorbeeld een cadeautje direct bij de ontvanger wil laten bezorgen of als je het pakket liever op je werk ontvangt.

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?

Op dit moment is Stickerwereld gericht op verzenden binnen Nederland en naar België. Mocht je woonachtig zijn in een ander land en benieuwd zijn of je ook bij ons kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar info@stickerwereld.be.
 
Klachten & retourneren

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur), met een duidelijke foto van het beschadigd artikel, via info@stickerwereld.be.
Stickerwereld zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren?

Natuurlijk is belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Doordat onze producten specifiek voor u gemaakt zijn is ruilen niet mogelijk, voor sommige standaardproducten kun je het product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Deze voorwaarde kun je ook terugvinden in de algemene voorwaarden.Graag even een mailtje zodat we dit samen kunnen oplossen.